Taktik oyunlar Temelleri. My Lands


1. Kurbanlar ve zalimler


Sistem "Chaser -> kurban" en dövüşleri hatırı sayılır bir öneme sahiptir. Ordunun özel birimlerinin oluşumu dikkate almak önemlidir.


Warriors -> Ok -> Uçan -> Raiders -> Savaşçı


Görüldüğü gibi, genel düzeni herkes dekolmanı bir işkenceci, ama başka bir kurban olduğu bir kısır döngü. Savaşta, pursuers iki kez mağdur zarar.
Hamal, şifacılar, büyücüler ve paralı askerler pursuers ne kurban ne vardır.


2. Mercenaries


Belki Mercenaries, oyunun en olağandışı takımı - bu uygulama ile ilgili sorular en acemi neden olur.


Ayarları bakın: 7-9 Bitti, Sağlık 1, değeri - 105 altın, üretim - 2-7 dakika.


Yani: Ucuz, hızlı ve oldukça yumruk yapılmış, ancak çok düşük sağlık var. Başka bir deyişle, hemen bir darbe dekolmanı, zarar ve ölürler.
Başlangıçta, sadece düşman paralı asker ve imha için genellikle kullanılır. Saldıran sonra 100 işe saldırıya 700-900 öldürmek edebiliyoruz, ancak ana güç saldırı düşman ordusu iyi bir zayıflama bulunuyor.
Ayrıca (nüfus artış) ve temel risk olmadan tam imha için ana ordu grev kullanılan paralı askerler. Yedi seviyeleri bile efsanevi kalıntıları normal boyutuna sadece paralı asker için zayıflatmak.


3. Dalgalar


Dalgaların Attack - birbirine ayrı saldırılarından sonra gidiyor birkaç bulunuyor. Çoğu zaman, (ordu zayıflatmak ve düşman işe alımlarında öldürmek için) gönderilen paralı askerlerin ilk dalgası, sonra taban çarptı. Bu taktik ucuz paralı asker pahasına ana güçler arasında kayıpları azaltmak için kullanılır.
Bir savaş olduğu gibi, ilçe veya yabancı mal bina yok saldırıların Ayrıca gönderilen dalgaları yok veya hasar binaların yalnızca bir türüdür.


4. Kalıntılar


Çok yakında oyun kalıntıları başladıktan sonra ordunun yapı ve istihdam kaynaklarının ana kaynağı haline gelmiştir. Bu nedenle, mahalle çalışmaları için mümkün olduğunca erken alınması ve kalıntıları aramak için önemlidir.
Ilk dört seviyesinin kalıntılarında askerlerinin kompozisyon onların imha pursuers yukarıda sistemini kullanan ve bazı dalgalar saldırı gerektiği şekilde inşa edilmiştir.


Bir harabe olan özellikleri terrayna, dikkate almak önemlidir. Örneğin, dördüncü düzey kalıntıları, ormanda ayakta, bizim biniciler sadece yarısı tarafından dövüldü ise, atıcılar nedeniyle hasar büyük bir ikramiye alır.


Örneğin ilk seviye kalıntıları için göz önünde bulundurun:
Hamal, asker ve atlı vardır. Diğer bir deyişle, asker atıcılar ve askerlerin zalimler kalıntıları, ancak biniciler ve uçuş için kurbanlarıdır. Burada ilk kaynakları katlanmak olarak son kavga sonrasında kaçınılmaz zararları telafi ederken, kesinlikle herhangi bir kalıntı üstlenmek hamal ve doktorlar ile birlikte biz savaşa almak gerekir onların bir şey vardır.
Oyunun başından beri en kısa sürede daha iyi doktorlar ve hamal yapmak için arzu edilir ve sonra sırada üzerinde kalıntılar yürüme için gerekli güçlerin türü olarak alınmıştır.


Beklenmeyen zararları önlemek için, savaş hesap makinesi saymak sonuçları tutmak için mücadele etmek her zaman iyidir


Nötr her düzeyde kalıntıları genç ve orta rahat bir çiftlik için asker bir örnek (herhangi bir ikramiye kimseye vermiyorum) terrayne:

Harabeleri Seviye 1:

Изображение
500 hamal, 100 atlı, 100 uçan, 50 doktor al. Bütün ilk seviye.İkinci olacak ise - daha da iyi.

Iki düzeyin kalıntıları:


Изображение

1000 hamal, 200 uçan, 100 okçu ve 70 şifacılar atın. Bütün ikinci seviye.Üçüncü olacak - tüm iyi.


Ören üçüncü başlayarak, onlar paralı askerler görünür. Çok düşük sağlık - Zaten onların zayıflık hakkında söylenmiştir. Bu nedenle, temel ordu (ve özellikle doktorlar) yetersizliği, saldırının ilk dalgası paralı asker gönderdi ve daha sonra tek dayanağı. Aşağıdaki rakamlar istihdam önce penetrasyon olmadan mücadele içindir.

Üç seviyeden kalıntıları:

Изображение
1500 hamal, 900 asker, 200 okçu, 220 doktorları ele alalım. İşte, aşağıda, üçüncü düzey bütün ordu.


Dört düzeyi kalıntıları:


Изображение

2600 hamal, 1.000 asker, 1.300 atlı, 600 doktorları ele alalım. Bu dördüncü düzey kalıntıları trudnoubivaemymi rütbe için en uygun olduğu dikkati çekiyor. Yalnız ve penetrasyon olmadan ortalama dört sonra istihdam kayıplarının sadece oyuncular, elfler, şifacılar sayesinde değil, her zaman olmadan kazanabilirsiniz. Diğer yarış kısa bir süre yeterli bir ordu sonra derebeyi unvanını alırlar.
Bu bir müttefik ile dördüncü kalıntıları yürümek en iyisidir - bu durumda 1500 hamal, 800 asker, 1.100 süvari ve 400 doktor her alacaktır.

Beş düzeyde kalıntıları:

Изображение
Kalıntıların kompozisyon savaşta hiçbir peşinde, herhangi bir kayıp söz konusu olacaktır. Fakat paralı bir yeri vardır. Yani, işe alımlarında dalgası sonra dayak, bütün ordu alır. Bunun için gerekli işe alımlarında sayısı yıkılmış işe alımlarında sayısı ve oyuncuların ordunun gücüne bağlı olarak, sıfırdan 5-6 bin arasında değişmektedir.
Altı düzeylerinin kalıntıları:


Изображение
Ortalama askeri derebeyi eşit bir miktar asker her türlü kalıntıları, bir parçası olarak. Bu kalıntıları yok etmek için bütün ordu yine (seçenek olsa da, kalıntıları bazı canlıların sayısına bağlı olarak) gerekli olacak ve önemli miktarda. Paralı asker Delme çünkü doktor çok sayıda anlam ifade etmiyor.

Yedi düzeylerinin kalıntıları:


Siyah inci çok büyük miktarda ve canavarlar aynı çok sayıda içerir. İlk olarak, işe alımlarında çok sayıda zayıflamış, sonra temel arıyorlar.


5. Bir saniyede saldırır.

Başka bir oyuncu atak yaparken, ya da biri dışında dalgalar arasında sıkışmış bir risk olduğu durumlarda, tüm bir saniyede gol geldi saldırı için en iyisidir. Bu başarılı bir yardım ya da saldırı sürgün tüm planlarınızı kırmak için izin vermez.


En uzak şehir (ya da yavaş hızda, en uzun giden ana şeye) için ilk gönderilen asker bu tür bir saldırı göndermek için. Daha sonra hazırlanan ve varış saati ilk dalganın varış dönemde olacaktır dalgaya gönderilir.
Изображение

Gecikme sinyali iki saniye genellikle sunucusuna gönderilir dikkate almak önemlidir. Altın tasarrufu yapmak için (bir saniye değil almak için ve ordu gönderebilirsiniz ilk denemesi oldukça büyük bir meblağ olduğunu riski vardır) daha iyi başarılı olursa ona ordunun geri kalanı ekleyin, daha sonra bir hamal ya da paralı asker olsun, ve.

6. Getirisi Balıkçılık.

Getiriyi yakalamak - dinlenme bir anda saldırı.

Birliklerinin eline vardıklarında 60 saniye dinlenme - bu kez onlarla herhangi bir eylem üretemez yeni bir kampanya göndermek veya barınak içinde gizlemek, ancak saldırıya ordu her zamanki gibi girerse mücadele etmek. Bu noktada, uke kavga önlemek ve bu nedenle saldırıya en savunmasız değildir.

7. Kule.

Geleneksel kule Bir savaş sırasında her turun başında seviyesine bağlı olarak sabit hasar yok. Orada garnizon içinde asker varsa - hasar ilk turda, yalnızca bir kez vurulur.
Sihirli Kule seviyesine bağlı olarak, belirli bir yüzde ile garnizonun askerleri tarafından yapılan hasarı arttırır. Hiçbir asker sihirli kule kesinlikle işe yaramaz.

Sihirbaz savaşta saldıran asker ve olağan koruyucu sihirli kuleleri (bir kule var elinde, saldırı sırasında) verilen zararı azaltır.
Ayrıca, düşman mage saldırı onların sayısına bağlı olarak, tam kapalı için sıradan kule kadar azaltabilir.

Ne zaman ve tip yararlı olabileceğini anlamaya çalışın.

Geleneksel kule çünkü savaşın asker almak niyetinde değilim durumlarda gereklidir. O başarılı bir şekilde saldırmak için gönderilen paralı askerler, öldürür, ve hatta oldukça düşük hasara önemli miktarlarda - çok az sağlık çünkü. Ayrıca, normal kule bir saniyede gönderilen saldırılara karşı kaydeder - Her dalga zarar olacaktır. Bu tür saldırılardan korunmak için, işe alma ve oyunun sonraki aşamalarında geleneksel kule ana rolüdür.

Kule güçlü bir garnizon ile Magic sadece hasar büyük miktarda ekleyebilirsiniz. Güçlü bir rakibe atak olacak, bu ortaya çıkabilir. Bu paralı askerlerin garnizon kalır tamamen olmayanlara göre çok daha küçük bir fiyat saldıran ordu yok etmek için sihirli kule tarafından desteklenmiyor olabilir. Bu kötü dalgalar tarafından gerçekleştirilen saldırılara karşı korumalı olduğunu kulede büyü eksikliği. Sıyırma sonra garnizon rakip ceza ragrabit tamamlamak ya da bulundurma zarar verebilir.
Bir elinde bulunan bir sürümünü çok fazla iki kule inşa edemez "sıradan sihirli +" en çok şu anda kullanılır.

8. Yakalama ve savunma görüntüleme.

Bina, geleneksel kule sihirli kule - Harici mülkiyet yakalamak için tüm savunma yok önce gereklidir. Bir saldırı sırasında zarar görebilir ya da bina bir tür ve ilk seviyesinden binaların kırık olamaz, sadece hasarlı olabilir. Sihirli Kule yakalama yok surlarının yıkımı, kulenin yıkım, - Böylece, savunma binaların üç çeşidi vardır benim, almak için dört başarılı bir saldırı en az gerektirir. Böyle bir kopya saldırıları iki veya daha fazla kişi düzenlemek için gereklidir yakalamak için, bir sahip (en fazla iki günde) saldırı sınırı göz önüne alındığında.

Nasıl mızrağını korumak olabilir?

1. Üç tür yapı onu savunma oluşturmak için en kısa zamanda. 2-3 düzeylerini geliştirmek için, daha fazla yakalama zorlaştırmak için - değerli maden (seviye 5) ve onu uzun bir süre (60 + gün) yaşıyorsanız.

2. Çukur açık bırakmayın. Altı saat, maden kapatılıncaya kadar, yeterli taşıma ve kaynakları getirmek için. Onları bir saldırı yapmak için bir fırsat sağlamak için mümkün olduğu kadar az iyi - ne değildir durumunda başa çıkmak için agresif komşuları bir sürü varsa.
Altın mızrak ise bu maden açmak zorunda neredeyse hiçbir zaman yapabilirsiniz - içinde, evler inşa mayın geliştirmek, 4.3 kışla paralı askerler koydu. Altın üretilen şehre altın keşif ve sevkiyat rahatsız etmeden, orada paralı yapılabilir.

3. Eğer birisi mızrak güçlü bir aktif ilgi var - açılış sırasında oyuncunun tapınak tanrıların korumak için istenebilir.

4. Mayın saldırı gidiyorsa, mutlaka hepsini dövmek değil. En az bir koruyucu yapı sağlam kaldığını, bunların arasında en savunmasız püskürtmek için yeterli yakalamak için başarısızlık.

Örneğin:
• İlk dalga, binaların yıkımı güçlü ordusudur.
• İkinci dalga, binaların yıkım işe vardır.
• Üçüncü Dalga, binaların yıkım işe vardır.
• Dördüncü dalga, mülkiyet yakalamak ordusudur.
Yakalamak için yaptığı iş bir ikinci veya üçüncü dalga püskürtmek için yeterli başarısız oldu.

9. Saldırıda Önlemler şehir.


Yabancı şehrin Attack - oyunun önemli bir parçası.
Savunma saldırganın üzerinde büyük bir avantajı vardır:
Kule ve surları varlığı
Ordunun artan koruma
Gizleyerek askerleri tarafından bir kavgadan kaçınmak için her zaman fırsat
Sadece iki diğer oyunculardan yardım almak yeteneği
Bu şehir başkent ise, asker çekmek için bir son dakika arayışının imkanı
Vokresitelya ile bazı kayıp kurtarmak için bir fırsat.


Saldırgan, bu bu kadar iyi bir planlama saldırıları yoksun - ana avantaj. Başarısızlık da ordu tam bir kayıp tehdit ediyor. Makale temelleri ile ilgilidir, bu nedenle yetkili ve aktif bir oyuncu bir saldırı düzenlenmesi taktik nüansları girmeyeceğim.
Düşman bir şey alamaz zaman saldırmak için en iyisidir. Diğer bir deyişle, oyun değil.

1. Bunu çevrimiçi olduğunda en azından bir fikir olması gerekir ve ne zaman değil.
2. Ön misyon kontrol etmek için tarayın. Eğer çalışıyorsa tüccarlar vb ordu taşındı - Ağda büyük olasılıkla oyuncu ifade eder. Varlığı ya da prim aboneliği araştırmacılar otomatik olarak gidecek, bunlar göz ardı edemeyiz.
3. : Şehirler dikkat casusluk zaman
Bu çalışmada bilim) başlangıç ​​saati. Neredeyse değil önemli çalışmanın bir kuyruk varken.
b) Zaman ordu ve spets.yunitov sipariş. Değil ADR veya nüfus eksikliği varlığında gerçek.
inşaatın başlama c) zamanı. Kuyruk yapısı ise hemen hemen ilgili değil.
sübstitüent g) varlığı. Bizim saldırı haber eğer, tüm planları berbat edebilir.
4. Saldırı misilleme saldırılarına yol açabilecek unutmayın. Çoğu zaman değil, hatta sadece düşman, ancak arkadaşları veya bir klan. Bunun için hazır mısınız?

Umarım bu makale oyun dünyasını anlamamıza yardımcı olur umarım.

Madencilik sunucularda durumlar için yazılmış notlar. Parametreler ve kuvvetlerin kompozisyon - ırksal bonus bakılmaksızın normal.