Işık Elfler - neden mi ?




Belki avantajları ile başlayalım:

1. Sawmill. Bu kaynak geniş + bonus böylece ormanda bir şehir bina, herhangi bir hücre üzerine inşa oduncu kulübesi, çok iyi ahşap bir çok üretebilir olması.

2. Doktorlar - kilit birimlerinin bir oyun, sık sık sıralaması ordunun geri kalanı ile karşılaştırılabilir doktor sayısının, bu nedenle ışık elfleri ordu ile karşılaştırılabilir bir alt rütbe, (aslında gibi bir kayıpsız kalıntıları için doktor bir takım, eczacılar yapar daha uzun kalabilir ve elfler) onları daha az olabilir

Dezavantajları:

1. Size karşı hangi ile büyük dezavantajı - bilim ile sorun. Bir taş iblis inşa ediyoruz, geri kalan laboratuarları kurmak ve şövalyeler bozkırlarında stoyatsya (darı + laboratuar), hızar laboratuar meskûn kasaba kadar kârlı değil olmak ayarlanırsa. Biz bilim için ayrı bir kent ayırmak gerekir.

2. Ahşap için talep bağımlılık. Zaman zaman, ağaç ve diğer kaynaklar etkili hiçbir yarar sağlama (çiftlik bırakanlar da ağaç her zaman örneğin 3-5 gün başlar) çok daha ucuz olabilir.

Şimdi kalkınma stratejisi açın. Şehir başlayarak, ben bir bilim bina ve ordu kullanmanızı öneririz. Bonus anavatanı (o düşmanları öldürmek için zor olacak) ordu depolamak için şehir kolaylaştırır. Odun üretimi şehir terrayne "orman" için kullanılmalıdır, bu nedenle boş hücreleri olacak için en iyi çözüm laboratuvarlar kurmak için. Bu parça 5 oluşturabilirsiniz - 3 ila 6 seferi kolordu, kolonizasyon merkezi, lonca spyware, aynalar 1-2 kuleleri, mağazaların bir çift (burada sizin mimari veya değiştirmek isteyip istemediğinizi önemlidir) ve doktorlar dışındaki tüm asker 2 bina, ek ponabitsya olarak pazar ve tüccar loncası, en az 10 konut, tat için bekletin.

Hala tam olarak hızar kadar yapacağız, tüm sonra, zaten belirgin avantajları elf bulunuyor -. Ormanda Seviye 5 hücre ve kaynakları olacak ne olursa olsun için arayan kentin iki Bir pazar, tercihen tüccar bir lonca (size 2 olabilir), 2-3 depolama, anti-spyware ve aynalar, 10 konutların adet kule inşa yanında. Kereste fabrikası inşaatı siyah inci için tahta çıkarma 25 dahil etmek arzu edilir sonra. Ve sana şehirlerde paralı 3.2 bir lonca oluşturmak için tavsiye ederiz, altın, odun satışından elde edilen gelirleri için uygun sroit olduğunu.

Daha sonra iyi bir mayın zaman olduğu için, ve tercihen 4.5 düzeyinde, 2 daha iyidir, aynı zamanda üç yeterince kötü değil. Ilk onu harcamak hiçbir yerde olacak da, bir rock ve metal madenin en iyisidir, ancak birkaç hafta sonra düşünün. Altın mayın kullanımı kolay, fakat daha az karlı.

Ne üç şehir seçilir? Oyuncu oyun tarzını seçer kadar var olacaktır. Hala kaynak çıkarılması için orman içinde bir şehir inşa edebilirsiniz. Bir oyuncu oyun agresif bir tarzı tercih ise -, bilim (uygun 5 seviye ve tahıllar çok sayıda varsa) veya bir büyülü orman altındaki bozkır bir şehir inşa bir şehirde de (orada şifacılar oluşturmak için özellikle yararlı) ek asker inşa edecek.

Ve savunma hakkında unutmayın. Her şehirde iki büyülü kuleler inşa etmek en iyisidir. Bunlar, kaptan seviyesinde, çok daha verimli geleneksel kule daha vardır ve hala oldukça büyük ordular. Verimsiz güçlendirilmesi, bana göre, bu mayınlar bunları inşa etmek mantıklı, böylece (bütün savunma yok etmek ve bir saldırı için bir tür sadece yapıyı tahrip için gerekli olduğu gibi) yakalama fazladan engel oldu.

Oyun, Büyük Tuz Gölü ve arhiruin İyi şanslar!